חטיבת היוקרה של סיטרואן, אשר הוקמה בשנת 2014. בעת הקמתה הציעה שני דגמים DS 3 ו-DS 5, אשר מותגו בעבר תחת סיטרואן. לאט לאט מתחילה DS להציג דגמים חדשים משלה, דוגמת ה-DS 7 קרוסבק. ל-DS נוכחות גבוהה בסין, שם היא מציעה דגמים ייחודים עבור השוק הסיני. בארץ נוכחותה של DS דלילה, עם אולם תצוגה ייעודי בודד והיצע דל יחסית.
תוך שמירה על ההנחיות, עם הטבות מיוחדות ולצד התעניינות גוברת. טויוטה, GAC, לקסוס וכלמוביל מצטרפות ללובינסקי ומודיעות על חידוש פעילות אולמות התצוגה שלהן
שתי היצרניות חתמו על מיזוג, שייצור ענקית תחבורה שתחלוש על יותר מתריסר מותגים ועם פוטנציאל מכירות של מעל 10 מיליון מכוניות בשנה
DS משיקה בישראל את גרסת הפלאג-אין הייבריד של ה-DS7 ותציע 300 כ"ס, הנעה כפולה, ומחיר שמסתכל ליצרניות הפרימיום ה"מוכרות" בלבן של העיניים
עדיין לא ברור מה גרם למה - הפקקים בהם מקסים נתקע במהלך המבחן לאינספור המבטים על ה-DS3 קרוסבק, או להיפך